emmiekristoffersson

Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

5000 dagar..:o

Av Emmie Kristoffersson - 2 januari 2012 09:00

Idag, just idag har jag levt i 5000 dagar :o Känns som om det var igår jag fyllde två siffrigt, raktade av mig allt hår eller blev opererad. Men det är några år sedan nu.

Lite bilder på mig när jag var på Mallorca -02 med mormor och morfar..HAHA.

   

HAHA. När jag var liten så gjorde jag en del konstiga saker...

Jag pratade jättemörkt.    

På ett bröllop var jag brudnäbb. En släking till brunparet skulle hålla ett tal, han såg ganska dåligt så dom tände alla lampor och riktade mot han. Han började läsa till brudparet:

- Ja, du.... välkommen in i vår släkt.

Jag skrek ut:

- Släkt ? Ser du dåligt gubbe, här är ju tänt!

Sen la jag lite fler kommentarer under bröllopets gång..Jag har också klipp av mig allt mitt hår en gång. Min lillebror gick alltid och drog i det så jag klippte av det ute i trädgården. Efter jag lagt saxen intill hårbottnen och klippt av allt blev jag helt chockad, satte mig på gräsmattan och grät. Mamma fick frispel och sydde fast mitt hår på en hatt som jag fick ha på mig hela tiden..HAHA. Jag har också bitit Maja i ryggen, av någon konstig andledning. Det tog trettio minuter innan jag bad om ursäkt..När jag gick upp supertidigt på morgonen, gick ut i köket och ritade Kalle anka med tuch på väggen. Mamma kom ut i köket och frågade vad jag gjort. Jag svarade:

Det är Kalle Anka som hoppar.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmie Kristoffersson - 11 april 2013 16:52

ni som är inne på denna bloggen och kommenterar och sånt, gå gärna in på min nya bloggistället då jag slutat blogga på denna bloggen.   en länk till min nya blogg finns här!! ...

Av Emmie Kristoffersson - 29 mars 2013 17:15

                                                ...

Av Emmie Kristoffersson - 28 mars 2013 07:15


     

Av Emmie Kristoffersson - 27 mars 2013 20:45

                                 

Presentation


Tja!
Ägaren till denna blogg heter Emmie, är 13 år. HAHA jag kommer skriva om min vardag, random saker och hur det är att leva med reumatism, JIA. Har du någon fråga får du hemskt gärna ställa den i frågerutan, som finns under eiffeltornet.Om du inte ha

Change language

Länkar

  • Follow on Bloglovin

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Ska du gå på One direction eller Justin Biebers konserter ?
 Japp, 1D i Stockholm
 Yesbox, 1D i Köpenhamn
 Hell yeah, JB i Stickholm
 Själbklart, JB i Köpenhamn
 Nä, usch!
 Kanske det kanske ;)
 Aa, i min fantasivärld, daa

instagram

hittar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards