emmiekristoffersson

Alla inlägg under september 2012

Av Emmie Kristoffersson - 30 september 2012 15:09

Har precis fotat lite bilder till en ny header och sitter ny och redigerar lite. Tyckte jag behövde byta header ny efter att ha haft bloggen i TRE hela veckor. Maja och elin har fotat och fixat lite. Hoppas att ni gillar den, skriv gärna en kommentar om vad ni tycker :) En liten sneak peak...

   

Av Emmie Kristoffersson - 29 september 2012 19:21










Varför kommentera andras utseende ? Igentligen bara så himla onödigt, om man nu trivs i sin kropp så behöver väl inte andra hålla på att trycka ner en.För huvudsaken är väl att jag triv i min kopp, eller ? Alla är perfekta, så sluta!

 

Av Emmie Kristoffersson - 29 september 2012 15:42

Tänkte skriva ett litet inlägg om min äskade hund, Samba som vi fick för 4 år sedan. Hon skulle egentligen avlivas för att hon var sååååå agressiv. Men hon är inte ett dugg agressiv, utan helt jävla underbar. Iallafall hon var 4 år när vi fick henne, eller köpte. Samba är en långhårig schäfer. Vår katts päls har samma färg som sambas (Sköldpaddsfärgad). 

    

Av Emmie Kristoffersson - 29 september 2012 15:28

Igår var det ju fredag alltså sprutatime för mig. Mådde bara ytters lite illa igår kväll annars inget! Så himla skönt!! Så idag har jag kört Gokart med lite roligt folk. Vi körde två gånger och gissa vad ? Jag kom..sist båda gångerna...Aja det var ju första gång (får skylla på det) Iallafall det var riktigt kul.  

 

Av Emmie Kristoffersson - 28 september 2012 22:42

Har du någon gång känt så ? Det gör jag hela tiden., all press i skolan och all press på träningarna. Könns dom om man inte räcker till...Alla kompisar som man ska va med men man hinner inte. Alla känner säkert inte som jag men om någon gör så finns jag om ni vill prata eller något sånt..Jag har gjort besvikna, speciellt mig själv..jag är aldrig "bra nog". Men jag har nog lärt mig att "acceptera" de lite mer och mer..Alla misstag jag har gjort, all skit jag har fått det har jag också "accepterat" och jag är den jag är ingen annan..Har ni någon gång suttit och gråtit i över två timmar ? Jag har, jag har gråtit för att allt som har hänt, och jag är så otroligt orolig över allt som kommer hända. Killar, alla svin jag stött på, alla änglar jag stött på, såklart faller man för svinen...Dom är inte värda mina tårar...

Kompisarnas svek, bitchblickarna,skitsnacket. Fyfan. Jag hatar det, alla har något dåligt att säga om alla till alla, lixom om du har en dålig sak om någon behöver du int eberätta den för hela skolan ? 

Jag har snackat skit, förr var jag med i ett "gäng" tjejer som jag inte idag pratar med, de var "töntarna" men skit i det. De snackade skit HELA tiden, man kunde inte vara med dom i tre minuter innan de började med "omgg, såg du hennes tröja idag, hihi" " Jag, vart handlar hon ? På tantig.se eller ?" "haha,typ" *fniss* Hur kul är det igentligen när det är DU dom pratar om ? Inte alls. 

Tonåren är ett rent helvete rent ut sagt.

 

Denna texten är inte jag som skrivt, utan anonym. Jag tyckte den var så himla bra att jag bara var tvungen att skriva den här. Läs, kommenetra, sprid.

Presentation


Tja!
Ägaren till denna blogg heter Emmie, är 13 år. HAHA jag kommer skriva om min vardag, random saker och hur det är att leva med reumatism, JIA. Har du någon fråga får du hemskt gärna ställa den i frågerutan, som finns under eiffeltornet.Om du inte ha

Change language

Länkar

  • Follow on Bloglovin

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Ska du gå på One direction eller Justin Biebers konserter ?
 Japp, 1D i Stockholm
 Yesbox, 1D i Köpenhamn
 Hell yeah, JB i Stickholm
 Själbklart, JB i Köpenhamn
 Nä, usch!
 Kanske det kanske ;)
 Aa, i min fantasivärld, daa

instagram

hittar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards