emmiekristoffersson

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Emmie Kristoffersson - 9 september 2012 20:17

Isak Danielson!!

Gud, vilken bra inledning på X-Factor. Asså typ gåshud! Kunde inte fixa någon så bra länk så gå in på "www.tv4.se/x-factor" ni som missa an eller ni som vill se han igen :) Han har även lagt upp flera videoklipp på viddy, som är riktigt bra!! Bara ett litet inlägg, som jag bara var tvungen att skriva. 

Av Emmie Kristoffersson - 9 september 2012 18:05

Hej!

Jag har nu äntligen skaffat en blogg, som ska handla om mitt liv och

lite sånt. Inte så där grymt awesome på de här men det ska nog gå bra..Lite info om mig. Jag heter Emmie och är 13 är. Den 26 april år 1999 kom jag till världen. Jag har väl inte någon direkt hobby, men jag gillar att shoppa och lyssna på musik. Jag har en sjukdom som heter Reumatism (JIA), som jag kommer skriva mer om i ett annat inlägg. Har väl inte så mycket mer att skriva om nu. Hej då!    


Presentation


Tja!
Ägaren till denna blogg heter Emmie, är 13 år. HAHA jag kommer skriva om min vardag, random saker och hur det är att leva med reumatism, JIA. Har du någon fråga får du hemskt gärna ställa den i frågerutan, som finns under eiffeltornet.Om du inte ha

Change language

Länkar

  • Follow on Bloglovin

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Ska du gå på One direction eller Justin Biebers konserter ?
 Japp, 1D i Stockholm
 Yesbox, 1D i Köpenhamn
 Hell yeah, JB i Stickholm
 Själbklart, JB i Köpenhamn
 Nä, usch!
 Kanske det kanske ;)
 Aa, i min fantasivärld, daa

instagram

hittar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards