emmiekristoffersson

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Emmie Kristoffersson - 11 september 2012 19:10

Två bloggar.

Jag hade tänkt att tipsa er om två olika bloggar som tillhör två tjejer med reumatism. Jag har träffat bådda två på ett läger i Spanien, som jag kommer skriva mer om sen.

Hanna Persson.

En underbar tjej som jag träffade detta året i Spanien. Hon har en blogg där hon skriver om sitt liv, vardag och lite sånt. Grymt underbar personlighet och ja kort sagt UNDERBAR. Har fortfarande inte listat ut hur man länkar på skriv in: 

"www.haannasplace.blogspot.se"

Engla Arabäck.

Är en riktigt söt tjej, som jag träffade i Spanien i år och förra året. På hennes blogg skriver hon om hur det är att leva med reumatism. Hon är grymt positiv till ALLT.

"www.englaaraback.devote.se"

<3


Av Emmie Kristoffersson - 11 september 2012 16:56

Helio!

Idag är det exakt 11 år sedan world trade center blev attackerade av två kapade flygplan, riktigt otäckt. Det var 19 kapare som var upp delade på fyra olika plan, och tog över planet med hjälp av knivar. Två av planen krashade in i "twin tower" nästan högst upp, men 1344 personer befann sig ovanför där planet krashat in och var fångade där, ungefär 200 av dom hoppade ut genom fönsterna i panik och dog. Efter några timmar så rasade "toppen" av byggnaden. Cirka 3000 personer dog och mer än 6000 skadades :o Denna attacken räknas som den största terrorattacken i hela världshistorien. VIll du veta mer så sök på "twin tower" på google eller nått :)  

 

Presentation


Tja!
Ägaren till denna blogg heter Emmie, är 13 år. HAHA jag kommer skriva om min vardag, random saker och hur det är att leva med reumatism, JIA. Har du någon fråga får du hemskt gärna ställa den i frågerutan, som finns under eiffeltornet.Om du inte ha

Change language

Länkar

  • Follow on Bloglovin

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Ska du gå på One direction eller Justin Biebers konserter ?
 Japp, 1D i Stockholm
 Yesbox, 1D i Köpenhamn
 Hell yeah, JB i Stickholm
 Själbklart, JB i Köpenhamn
 Nä, usch!
 Kanske det kanske ;)
 Aa, i min fantasivärld, daa

instagram

hittar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards