emmiekristoffersson

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Emmie Kristoffersson - 16 september 2012 21:30

Redan 1 vecka ??

Japp idag är det exakt en vecka sedan jag startade min blogg :) Tack till er som läser den, gillar, kommenterar och sånt, fortsätt gärna att göra det. Litet kort inlägg nu innan jag hade tänk att lägga mig så gonatt alla underbara läsare. 

 

Av Emmie Kristoffersson - 16 september 2012 21:30

Grym !

Har lyssnat på henne nästan hela kvällen, så himla bra sångerska. Får en att tänka lite extra, extremt bra röst. Här är några länkar på hennes låtar och en bild på henne.

  

Av Emmie Kristoffersson - 16 september 2012 21:12

If I could rearrange the alphabet, I would put U and I together.

     

Av Emmie Kristoffersson - 16 september 2012 20:45

90210 osv..


Denna helgen så har jag mått ganska bra av spruta faktiskt, men har ändå mått lite illa idag och bara tagit det lungt och kollat 90210. GUd var jag älskar den serien asså!

     

Av Emmie Kristoffersson - 16 september 2012 13:43

Vart tog texten vägen ?
All texten försvann visst...Men iallafall den 23 september klockan 19.00 så är det premiär för Williams lista på svtplay Bara jag som är riktigt spänd ?? Bara en vecka kvar idag ju. Hela svenskabefolkningen kommer ju vara fast klistrade framför dataskärmarna. Den kommer sändas som en serie, alltså inte bara den 23. Här kommer trailern..

Av Emmie Kristoffersson - 16 september 2012 13:00

En bild från benicassim.

En fin liten bild på mig och min grupp i Spanien förra sommaren, när vi får diplom. Saknar er så grymt mycket asså :o Jag träffade vissa av dessa härliga människor i sommras också, men inte alla. Kärlek till er alla! 

     

Av Emmie Kristoffersson - 16 september 2012 11:37

Va tycker du ?

Jag kollade runder lite på youtube igår och hittade denna killen som påmminde mig en del om Justin Bieber..Så jag hae tänkt testa en ny sak. Om man rullar ner en bit så finns det en fråga med olika svarsalternativ, rösta där va du tycker. :)

Av Emmie Kristoffersson - 16 september 2012 11:03

Instagram?

Har du ?

Jag har så följ gärna mig: e.m.m.i.e

Skriv gärna va  du heter i en kommentar så följer jag dig och gillar några av dina foton :)


Idag har jag verkligen tråkigt så det blir nog ett par inlägg mer än vanligt. Ska även försöka slå rekord på sidvisingar och unika besökare så tipsa gärna andra eller nått och kommentera massor..



Presentation


Tja!
Ägaren till denna blogg heter Emmie, är 13 år. HAHA jag kommer skriva om min vardag, random saker och hur det är att leva med reumatism, JIA. Har du någon fråga får du hemskt gärna ställa den i frågerutan, som finns under eiffeltornet.Om du inte ha

Change language

Länkar

  • Follow on Bloglovin

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Ska du gå på One direction eller Justin Biebers konserter ?
 Japp, 1D i Stockholm
 Yesbox, 1D i Köpenhamn
 Hell yeah, JB i Stickholm
 Själbklart, JB i Köpenhamn
 Nä, usch!
 Kanske det kanske ;)
 Aa, i min fantasivärld, daa

instagram

hittar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards