emmiekristoffersson

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Emmie Kristoffersson - 20 september 2012 21:35

Skolalaal.

Kom precis att tänka på att det var exakt en månad sedan jag började sjuan..Va snbbt det gått :o Min nya klass är underbar.

Av Emmie Kristoffersson - 20 september 2012 19:48

1D nya låt.Till alla one direction lovers.

 

Av Emmie Kristoffersson - 20 september 2012 17:05

Hösten och vinter..

Då har hösten börjat att komma, löven har börjar bli gul/röda, kylan har kommit. Ja, och det har jag väl inte hoppat runder och njutit av direkt. För att på hösten och vintern så har jag allra mest ont och har mest stelhet. Vilket jag märkt av idag..Skulle egentligen gått milen nu ikväll för att se hur långt det var, eftersom att jag ska springa/gå den i morgon i skolan. Men eftersom att det är kallt ute så skulle jag antagligen bli superstel och ha grymt mycket värk då, och inte kunnat göra den imon. Blev dessutom lila/blå på fingarna och stel idag, vilket var ett tag sedan sist. Men men idag är det 95 dagar till julafton och gud vad jag längtar !

 

 

Av Emmie Kristoffersson - 20 september 2012 16:00

Känslan när man ska göra chokladpuddig och tar majsmjöl istället för majsstärkelse och står där som värsta idioten och vispar och vispar och vispar och det inte händer ett skit...

Presentation


Tja!
Ägaren till denna blogg heter Emmie, är 13 år. HAHA jag kommer skriva om min vardag, random saker och hur det är att leva med reumatism, JIA. Har du någon fråga får du hemskt gärna ställa den i frågerutan, som finns under eiffeltornet.Om du inte ha

Change language

Länkar

  • Follow on Bloglovin

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Ska du gå på One direction eller Justin Biebers konserter ?
 Japp, 1D i Stockholm
 Yesbox, 1D i Köpenhamn
 Hell yeah, JB i Stickholm
 Själbklart, JB i Köpenhamn
 Nä, usch!
 Kanske det kanske ;)
 Aa, i min fantasivärld, daa

instagram

hittar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards