emmiekristoffersson

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Emmie Kristoffersson - 24 september 2012 22:35

Glömde nästan att denna hetingen blir tonåring idag :o GRATTIS bästahandikappadeunderbarasötafantastiskaknäppaste

Sofie!!

Av Emmie Kristoffersson - 24 september 2012 22:07

William Spetz!  

Av Emmie Kristoffersson - 24 september 2012 20:43

Idag eller rättare sagt inatt så kom min bästa kompis hem från Turkiet (som jag skrev om innan). Så himla glad !!! Har saknat henne så in i bänken mycket :o Och äntligen kommer hon tillbaks till skolan. Från tirkland köpte hon någraarmband, en berlock och en klänning till (likadann till sig själv ;)) mig så himla snygga ! Shalaaalal litet inlägg för att jag har tråkigt .  

Av Emmie Kristoffersson - 24 september 2012 20:05

Klicka på dom olika namnen för att komma till bloggarna.

 

Angelica. - En riktigt sprallig och glad tjej som går i min parallelklass och som är helt tokig i ONE DIRECTION! På hennes blogg skriver hon om sin vardag och vad hon gör på dagarna.

Elin. - En riktigt gó kompis till mig som går i min klass och gjort det hela min skolgång :o Iallfall p åhennes blogg så skriver hon om sin varddag!

HANNA. - Har tipsat om denna underbara tjejens blogg innan, men jag gör det igen (no shit!). Jag träffade henne i somras i Spanien på en rehabiliteringsresa. Hon har också reumatism som jag, men skriver inte om det på sin blogg som jag utan hon skriver om sin vardag som dom andra.

 

 

Av Emmie Kristoffersson - 24 september 2012 19:25

                             

Presentation


Tja!
Ägaren till denna blogg heter Emmie, är 13 år. HAHA jag kommer skriva om min vardag, random saker och hur det är att leva med reumatism, JIA. Har du någon fråga får du hemskt gärna ställa den i frågerutan, som finns under eiffeltornet.Om du inte ha

Change language

Länkar

  • Follow on Bloglovin

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Ska du gå på One direction eller Justin Biebers konserter ?
 Japp, 1D i Stockholm
 Yesbox, 1D i Köpenhamn
 Hell yeah, JB i Stickholm
 Själbklart, JB i Köpenhamn
 Nä, usch!
 Kanske det kanske ;)
 Aa, i min fantasivärld, daa

instagram

hittar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards