emmiekristoffersson

Alla inlägg under september 2012

Av Emmie Kristoffersson - 27 september 2012 18:33

Pingviner trillar på rygg när det flyger ett flygplan över dom. De följer nämligen flygplanet med blicken tillräckligt länge för att tappa balansen. Aww!

 

Av Emmie Kristoffersson - 27 september 2012 18:14

Lite dåliga skämt så här på kvälls kvisten.

 

Mamma myggan till sitt barn:

- Gick det bra på din första flygtur?

- Jag tror det, alla klappade

 

En tjej kom till en gardin affär. Hon letar efter gardiner.

- Hej, har du gardiner till datorer? frågade hon.

- Nej, gardiner använder man till fönster inte till datorer.

- Men hallåå, jag har ju WINDOWS.

 

Mamman: varför är du blöt?

Pojken: Vi lekte hund!

Mamman: blir man blöt när man leker hund?

Pojken: Jo, jag var stolpen.

 

Pelles pappa hade försvunnit och nu stod Pelle och hans mamma och pratade med en polis.

Polisen: Kan du beskriva honom?

Mamman: Ja.. Han var stor, muskulös, snygg, lång..

Pelle: Men mamma! Så ser väll inte pappa ut!

Mamma: Men tyst Pelle... Den gubbskrutten vill vi ju inte ha tillbaka

Av Emmie Kristoffersson - 27 september 2012 15:29

Hade tänkt att ge lite filmtips Wihoooo. Iallafall så är det väldigt olika slags filmer menmen dom är helt awesome! Här kommer lite trailers :)Jag ÄLSKAR även boxarna Hawaii five-0, 90210 och NCIS Los Angeles..Aaa vill bara e mer!!

:'(

Av Emmie Kristoffersson - 26 september 2012 22:19

Av Emmie Kristoffersson - 26 september 2012 21:44

Riktigt hemskt.

Idag så dog "Mrs.Bieber" aka Avalanna Routh.    

Av Emmie Kristoffersson - 26 september 2012 21:36

Idag var jag och tog blodprov för typ 19374573920274 gången. För att kolla mina värden. Innan så tog jag blodprov varannan vecka för att mina värden verkligen var skit. Men nu tar jag det varannan månad! Riktigt stor skillnad från varannan vecka och varannan månad lixom...Och alla är ju så himla gulliga och var ju lixom "stamkund" på vårdcentralen innan..Dom som jobbade där lixom nämen hej är du här nu igen osv.Men iallafall så var jag där idag och det gick super, kom 5 minuter innan dom stängde.. menmen dom tog lite blod iallafall :D 

 

:'(

Av Emmie Kristoffersson - 25 september 2012 20:38

 

Av Emmie Kristoffersson - 25 september 2012 17:26

                                       

Presentation


Tja!
Ägaren till denna blogg heter Emmie, är 13 år. HAHA jag kommer skriva om min vardag, random saker och hur det är att leva med reumatism, JIA. Har du någon fråga får du hemskt gärna ställa den i frågerutan, som finns under eiffeltornet.Om du inte ha

Change language

Länkar

  • Follow on Bloglovin

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Ska du gå på One direction eller Justin Biebers konserter ?
 Japp, 1D i Stockholm
 Yesbox, 1D i Köpenhamn
 Hell yeah, JB i Stickholm
 Själbklart, JB i Köpenhamn
 Nä, usch!
 Kanske det kanske ;)
 Aa, i min fantasivärld, daa

instagram

hittar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards