emmiekristoffersson

Alla inlägg under september 2012

Av Emmie Kristoffersson - 16 september 2012 11:37

Va tycker du ?

Jag kollade runder lite på youtube igår och hittade denna killen som påmminde mig en del om Justin Bieber..Så jag hae tänkt testa en ny sak. Om man rullar ner en bit så finns det en fråga med olika svarsalternativ, rösta där va du tycker. :)

Av Emmie Kristoffersson - 16 september 2012 11:03

Instagram?

Har du ?

Jag har så följ gärna mig: e.m.m.i.e

Skriv gärna va  du heter i en kommentar så följer jag dig och gillar några av dina foton :)


Idag har jag verkligen tråkigt så det blir nog ett par inlägg mer än vanligt. Ska även försöka slå rekord på sidvisingar och unika besökare så tipsa gärna andra eller nått och kommentera massor..



Av Emmie Kristoffersson - 16 september 2012 10:56

    

Av Emmie Kristoffersson - 16 september 2012 10:37

Jahapp då har dom åkt..

Mm, i morse så åkte min andra halva till Turkiet och kommer stanna där en en hel vecka :o Kommer sakna henne så himla mycket. Aja hoppas att du har det bäst och inte blir brunare än mig..;) Arrghh saknar dig redan enormt, hur kommer detta gå? Iallafall älskar dig mer än mest allra bästa!

     

Av Emmie Kristoffersson - 15 september 2012 12:00

BARA 100 DAGAR KVAR IDAG !

 

Av Emmie Kristoffersson - 14 september 2012 23:49

 

Av Emmie Kristoffersson - 14 september 2012 22:06

4-3 till Malmö. 

Bara ett kort litet inlägg. Precis hemkommen från Malmö arena efter att sett en riktigt spännande match mellan Mora och Malmö. Höjdpunkten var ju såklart att Malmö vann och när hawkan dansade..

 

 

Av Emmie Kristoffersson - 14 september 2012 17:55

Happygirl 123.

Jag blir typ så glad att jag hoppar runder och sjunger, nä men asså jag blir verkligen riktigt glad när folk skriver eller säger att dom gillar min blogg, tycker att den är fin, tycker att det jag skriver om är intressant osv. Blir riktigt glad verkligen. Det gör verkligen min dag att få en gullig liten kommentar på facebook eller är på bloggen. 

    

Presentation


Tja!
Ägaren till denna blogg heter Emmie, är 13 år. HAHA jag kommer skriva om min vardag, random saker och hur det är att leva med reumatism, JIA. Har du någon fråga får du hemskt gärna ställa den i frågerutan, som finns under eiffeltornet.Om du inte ha

Change language

Länkar

  • Follow on Bloglovin

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Ska du gå på One direction eller Justin Biebers konserter ?
 Japp, 1D i Stockholm
 Yesbox, 1D i Köpenhamn
 Hell yeah, JB i Stickholm
 Själbklart, JB i Köpenhamn
 Nä, usch!
 Kanske det kanske ;)
 Aa, i min fantasivärld, daa

instagram

hittar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards