emmiekristoffersson

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Emmie Kristoffersson - 3 oktober 2012 14:32

Idag har det varit en ganska "tummen ner" dag. Har mått lite si sådär, försov mig och ja allmänt kass helt enkelt. Men ikväll ska jag på massage hos hon som gör akupunktur på mig. Ska få massage, värmelampa och "sugproppar" kommer bli riktigt skönt, har längtat så in i. Har prov i spanska imon så kommer nog inte skriva så mycket mer, utan jag ska pluggapluggaplugga.Har precis fixat rubrikerna, menyavdelningarna och lite sånt smått. Igår gjorde jag bara ett inlägg eftersom att bloggplatsen stängdes ner, så man kom int ein på hela kvällen.  

Presentation


Tja!
Ägaren till denna blogg heter Emmie, är 13 år. HAHA jag kommer skriva om min vardag, random saker och hur det är att leva med reumatism, JIA. Har du någon fråga får du hemskt gärna ställa den i frågerutan, som finns under eiffeltornet.Om du inte ha

Change language

Länkar

  • Follow on Bloglovin

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Ska du gå på One direction eller Justin Biebers konserter ?
 Japp, 1D i Stockholm
 Yesbox, 1D i Köpenhamn
 Hell yeah, JB i Stickholm
 Själbklart, JB i Köpenhamn
 Nä, usch!
 Kanske det kanske ;)
 Aa, i min fantasivärld, daa

instagram

hittar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards