emmiekristoffersson

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Emmie Kristoffersson - 8 oktober 2012 19:34

Idag när jag kom hem så hade jag svinont i mina ben, fötter och händer. Gjorde ont när gick och när jag rörde händerna. Och sen som salt i såret så när pappa kom hem så berättade han att mormor inte hade fått ledigt till resan som vi hade bokat till på höstlovet. Var helt uppspelt på att åka till Lanzarote på ett hotell med tillgång till vattenland och allt, hade varit så himla kul. Men så fick hon inte ledigt så vi fick avboka. Riktigt härligt...Mamma och jag blev riktigt sugna på lussebullar så mamma bakade och jag åt, hehe. Så dagen slutade inte helt fel iaf.

Presentation


Tja!
Ägaren till denna blogg heter Emmie, är 13 år. HAHA jag kommer skriva om min vardag, random saker och hur det är att leva med reumatism, JIA. Har du någon fråga får du hemskt gärna ställa den i frågerutan, som finns under eiffeltornet.Om du inte ha

Change language

Länkar

  • Follow on Bloglovin

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Ska du gå på One direction eller Justin Biebers konserter ?
 Japp, 1D i Stockholm
 Yesbox, 1D i Köpenhamn
 Hell yeah, JB i Stickholm
 Själbklart, JB i Köpenhamn
 Nä, usch!
 Kanske det kanske ;)
 Aa, i min fantasivärld, daa

instagram

hittar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards