emmiekristoffersson

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2012

Mobbning,video.

Av Emmie Kristoffersson - 14 oktober 2012 15:59

Jag är nog inte den enda som har läst om Amanda Todd på t.ex facebook. Riktit hemskt att det gick så långt som det gjorde. Ni som inte har sett eller läs om det så är det en tjej som heter Amanda Todd som blev mobbad så grovt att hon tog sitt liv. Hon har gjort en video på youtube där hon har skrivit ne rpå lappar om det. Iallafall så det här med mobbnig är bara något riktigt dumt och korkat. Dom som mobbar gör det för att dom vill visa att dom har makt, har det svårt hemma, har själv blivit mobbad, avundsjuka eller något helt annat. Det är bara det att dom flest ger sig på dom som dom tycker är svaga och lätt att tyta ner helt. Hittade dessa bilderna på facebok igår och tyckte dom vars å himla bra.

 

 

 

 
 
Alexx

Alexx

14 oktober 2012 17:26

Jag har inte sett eller hört om det då jag aldrig är inne på fb. Men det är sjukt att det kan gå så långt. Jag hade självmordstankar och ville dö bara för några år sedan, när jag var 10.

Dina bilder, sjukt fina och sanna!

http://qwuxx.blogg.se

Emmie Kristoffersson

14 oktober 2012 17:43

Okej, eller hur helt sjukt! Oj :(!
Tack !

 
ADARAS.se

ADARAS.se

14 oktober 2012 22:31

Tänkte bara tipsa om min nya tävling! :D Hoppas du vill vara med, det är busenkelt!
http://adaras.se/2012/october/tavling-vinn-ditt-favoritsmycke-fran-hope-design.html#comment

http://adaras.se

 
Ingen bild

Moi

16 oktober 2012 15:58

Älskar din blogg. :)

Emmie Kristoffersson

16 oktober 2012 15:58

Tihi, tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmie Kristoffersson - 11 april 2013 16:52

ni som är inne på denna bloggen och kommenterar och sånt, gå gärna in på min nya bloggistället då jag slutat blogga på denna bloggen.   en länk till min nya blogg finns här!! ...

Av Emmie Kristoffersson - 29 mars 2013 17:15

                                                ...

Av Emmie Kristoffersson - 28 mars 2013 07:15


     

Av Emmie Kristoffersson - 27 mars 2013 20:45

                                 

Presentation


Tja!
Ägaren till denna blogg heter Emmie, är 13 år. HAHA jag kommer skriva om min vardag, random saker och hur det är att leva med reumatism, JIA. Har du någon fråga får du hemskt gärna ställa den i frågerutan, som finns under eiffeltornet.Om du inte ha

Change language

Länkar

  • Follow on Bloglovin

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Ska du gå på One direction eller Justin Biebers konserter ?
 Japp, 1D i Stockholm
 Yesbox, 1D i Köpenhamn
 Hell yeah, JB i Stickholm
 Själbklart, JB i Köpenhamn
 Nä, usch!
 Kanske det kanske ;)
 Aa, i min fantasivärld, daa

instagram

hittar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards