emmiekristoffersson

Alla inlägg under november 2012

Av Emmie Kristoffersson - 29 november 2012 19:02

 

Låt: C'mon - Kesha


Citat: "Lycka multipliceras när den delas."


Sak: Svart shorts från "www.runwaydreamz.com"


Onödigafakta: Den bok som utgivits i flest upplagor, förutom bibeln, är IKEA-katalogen.


Bild:

 

Av Emmie Kristoffersson - 29 november 2012 18:33

Har varit med Maja när hon fixade ditt hår idag, blev sjukt snyggt. Har fyllt på önskelistan rejält med..haha.

Var på sjukhuset igår ju, och det gick toppen. Hade lite svullna körtlar i halsen, svullna tår, fingrar, fotleder och blodproven var bra. :D Känns riktigt skönt, att det gick bra. Väldigt kort inlägg, men håller på att fixa inför "julkalender-inläggen" HAHA.

 

                                 (Majas hår !!)

Av Emmie Kristoffersson - 28 november 2012 17:24

Sitter i sängen och fixar lite. Har tänkt att jag ska ha lite jul på bloggen, julig header + juliga inlägg varje dag i december. I dom "juliga inläggen" ska jag skriva julrecept, julklappstips, julkläder och lägga upp julbilder. Håller på att hitta lite roliga och intressanta saker och fixar en ny header. Några tips ? Skriv isåfall i en kommentar. Har spanskrov imorgon som jag måste plugga till så det blir det ena inlägget idag. Woopwoop. Ger er kanske ett litet smakprov på vad som kommer hända i dcember imorgon, vi får se.

   

                                 (Spanska...)


Av Emmie Kristoffersson - 27 november 2012 15:45

Idag skulle vi testa oss mot allergier på skola (bara vissa). Fick stora tejp bitar på ryggen med olika saker på. Tejpbitarna ska vi ha på ryggara till torsdag, och på fredag ska dom ta blodpov. Om det kliar så är man allergisk, men man får inte klia :o

Har varit sjukt yr hela kvällen och inte kunnat gå rakt eller så...lite fullgubbe style.

                 

           (Min översnygga rygg + mitt hår som ser brun/rött ut :o)

Av Emmie Kristoffersson - 26 november 2012 20:21

Det var väldigt längesedan jag skrev något om reumatism. Men det är för att jag mått bra och inte haft ont. Men nu har det hänt lite saker. Fick en tid hos min läkare på onsdag i fredags. Så skulle ju då ta blodpropp imorse. Tog blodprov varannan vecka innan och det brukar gå bra och ta Max fem minuter men imorse! Gick upp extra tidigt för att jag skulle duscha och sen gå till vårdcentralen och ta blodprov. Skulle träffa min Elin kl 7:45 för att hinna till skolan som började 8:15. Satt och väntade ett tag och vid 8:00 så blev det min tur, gick in och satte mig gav personalen remissen. Hon kände lite i armvecket och stack men det kom inget blod.. Hon testade i andra armvecket med en annan nål, men där kom inget blod heller. Hon kände och kände efter blodkärl men hittade inga! Hon bestämde sig för att ta i fingret i stället, och det gick! Blev klar med allt kl 8:30...men dom fick mitt blod, det är väl huvudsaken ?

Av Emmie Kristoffersson - 26 november 2012 17:16

 

Av Emmie Kristoffersson - 25 november 2012 21:57

Presentation


Tja!
Ägaren till denna blogg heter Emmie, är 13 år. HAHA jag kommer skriva om min vardag, random saker och hur det är att leva med reumatism, JIA. Har du någon fråga får du hemskt gärna ställa den i frågerutan, som finns under eiffeltornet.Om du inte ha

Change language

Länkar

  • Follow on Bloglovin

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Ska du gå på One direction eller Justin Biebers konserter ?
 Japp, 1D i Stockholm
 Yesbox, 1D i Köpenhamn
 Hell yeah, JB i Stickholm
 Själbklart, JB i Köpenhamn
 Nä, usch!
 Kanske det kanske ;)
 Aa, i min fantasivärld, daa

instagram

hittar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards