emmiekristoffersson

Alla inlägg under november 2012

Av Emmie Kristoffersson - 18 november 2012 17:38

HAHAHAAHA! Såg denna sidan på fokis blogg, och var bara tvungen att göra ett litet inlägg om den här. Ganska rolig faktiskt.

Länk:

 

DumbWaysToDie



Av Emmie Kristoffersson - 18 november 2012 16:30

Hade grymt ont i hela jävla kroppen när jag vaknade så började dagen med en varmdusch! Så himla skönt. Det gjorde så att jag inte lika ont längre, men forfarande ont. Har även mått illa hela dagen, jävla mediciner. Så har tagit det ganska lugnt idag. 

 

    (Lite halv flummig bild på mig och Elin, från när vi fotade till headern)

Av Emmie Kristoffersson - 17 november 2012 13:06

Husband comes home drunk and breaks some crockery,
vomits and falls down on the floor…
Wife pulls him up and cleans everything.
Next day when he gets up he expects her to be really angry at him….
He prays that they should not have a
fight..
He finds a note near the table…
”Honey..your favourite breakfast is ready on the table,
i had to leave early to buy grocery…
i’ll come running back to you, my love.
I love you. …
He gets surprised and asks his son..:
what happened last night..?
Son told :
when mom pulled you to bed and tried
removing your boots and shirt..
you were dead drunk and you said……
Hey Lady ! Leave Me Alone…I m Married !!!
True fucking love
 

Av Emmie Kristoffersson - 17 november 2012 12:57

Tog ju som alla andra freagar sprutan igår, och idag mår jag bara pyttelite illa! Fett skönt. Gick inte upp förens 12.30 idag, men gick ju o andra sidan inte och lade mig förens två så kan ju skylla på det, eller ? Ska ta det lungt och STÄDA idag...

Av Emmie Kristoffersson - 16 november 2012 16:34

Blev riktigt sugen på att börja rida igen när jag kollade på "Kan du slå en pensionär" och var med Sofie i stallet i onsdes och höll på med "ennes" häst. Så himla skönt, häftigt och allt sånt på en gång. Fick en sån feeling för det nu helt så random. Iallafall så red jag från jag var tre till jag var tio, ganska länge ändå. Red privat på tre olika ställen, och kommer ihåg hur jag längtade till att åka och rida eller tävla (hoppning). Skit va jag äe sugen på det nu :o. 

Av Emmie Kristoffersson - 15 november 2012 22:12

Lite ont i kroppen, lite illa mående och själv hemma. Dröm torsdag ju.

Av Emmie Kristoffersson - 15 november 2012 15:54

Har haft några gif's på dom som bokmärken på min data i någr månader nu så ja, har inget annat att skriva om så jag lägger upp lite klipp,gifs och bilder på Jack & Finn.

I'm in love with them. Seriöst.

  


Presentation


Tja!
Ägaren till denna blogg heter Emmie, är 13 år. HAHA jag kommer skriva om min vardag, random saker och hur det är att leva med reumatism, JIA. Har du någon fråga får du hemskt gärna ställa den i frågerutan, som finns under eiffeltornet.Om du inte ha

Change language

Länkar

  • Follow on Bloglovin

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Ska du gå på One direction eller Justin Biebers konserter ?
 Japp, 1D i Stockholm
 Yesbox, 1D i Köpenhamn
 Hell yeah, JB i Stickholm
 Själbklart, JB i Köpenhamn
 Nä, usch!
 Kanske det kanske ;)
 Aa, i min fantasivärld, daa

instagram

hittar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards