emmiekristoffersson

Alla inlägg under november 2012

Av Emmie Kristoffersson - 8 november 2012 15:52

Ett litet snabbt inlägg om vad jag håller på med right now! Jag sitter och lär Maja matte, multiplikationstabellen...Vi har gjort so, snart ska vi gå på Fysiken.Kul Men allt blir mycket roligare om man är två (eller fler) och med hög musik på.

 

Själv.

 


Med Maja!

Tumblr_mc0kdb73jv1rezizro1_500_large

Av Emmie Kristoffersson - 6 november 2012 15:51

En liten uppdatering frpn igrå och idag.

Igår vaknade jag och kunde knappt röra mig. Så fick stå i duschen i trekvart men riktigt varmt vatten, grymt skönt. Men idag har jag mått mycket bättre och inte haft lika ont, woopwoop. Kommer nog inte skriva så mycket på bloggen pga att jag har läxor att göra. Utvecklingssamtal idag + fysikläxa,matteläxa,so-prov på fredag + spanska onsdag eller torsdag + två prov nästa vecka. Men försöker att lägga upp någon bild eller något litet skämt.

 

Av Emmie Kristoffersson - 5 november 2012 18:48

Sonen: Mamma du ljög!

Mamma: När då ?
Sonen: Du sa att min lille bror var en liten ängel.

Mamma: Han är ju det.

Sonen: Men varför flög han inte då när jag kastade ut han från balkongen ?

 

~HHHAHAHAHAHAHAHHAHH!~

Av Emmie Kristoffersson - 4 november 2012 11:53

En mobiltelefon ringer och en av männen i omklädningsrummet svarar med hands-free och högtalaren på.
Alla andra i rummet lyssnar också....
Mannen: HALLÅ!
Kvinnan: Älskling det är jag. Är du på klubben?
... ... ... Mannen: Ja

Kvinnan: Jag är i sta'n och har hittat en fantastisk läderjacka. Den kostar bara 7,500 kronor. Är det OK om jag köper den?
Mannen: Ja då, naturligtvis, om du nu tycker så mycket om den.
Kvinnan: Nu när jag har dig på linjen så ... Jag var också just förbi Mercedes för att få monterat den där stjärnan du vet. De har fått in 2011 års modell och de hade en superhäftig SL500. Det är just en sån som jag alltid önskat mig.
Mannen: Vad kostar den då?
Kvinnan: 2,2 milj. kr. i standardversionen.
Mannen: OK, så köp den då, men för det priset skall det också ingå vinterhjul!
Kvinnan: Tack, älskling vad du är gullig. Så var det bara en sak till. Sommarhuset som vi tittade på förra året, är till salu igen. För 10 500 000 kr.
Mannen: OK, bjud bara 10 miljoner. Det accepterar de säkert och gör de inte det så ge dem den där halva miljonen till. Det är ju ett bra pris ändå.
Kvinnan: OK. Vi ses senare. Jag älskar dig, raring!
Mannen; Hej då - Jag älskar dig också.

Telefonsamtalet slutar och de andra männen i omklädningsrummet stirrar på honom - mållösa - tills mannen med ett stort leende säger:

Är det någon här som vet vems mobiltelefon det är?
Av Emmie Kristoffersson - 3 november 2012 17:48

 

Låt: All around the world - Justin Bieber


Citat: Andas - Universum tar hand om resten.


Sak: Justin Bieber skal till Iphon 4/4s


Onödigfakta: Osthyveln är en norsk uppfinning.


Bild: 

 


Av Emmie Kristoffersson - 3 november 2012 17:33

                   

Av Emmie Kristoffersson - 3 november 2012 16:26

Har blivit helt dunderförkyld men inget mer illa mående. Men när jag är förkyld får jag ont i hela kroppen verkligen hela samtidigt, så idag blir det ta det lite lugnt hemma och plugga. Igår tog jag inte Metojecten eftersom att jag var sjuk och hade kräks och sånt. Lite typiskt att jag skulle bli sjuk nu när skolan börjar i övermorgon igen. Men jag är säkert frisk snart igen. Hoppas alla ni andra mår prima iallafall. Ska försöka att uppdatera mycket idag i pluggpauserna. 

 

Presentation


Tja!
Ägaren till denna blogg heter Emmie, är 13 år. HAHA jag kommer skriva om min vardag, random saker och hur det är att leva med reumatism, JIA. Har du någon fråga får du hemskt gärna ställa den i frågerutan, som finns under eiffeltornet.Om du inte ha

Change language

Länkar

  • Follow on Bloglovin

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Ska du gå på One direction eller Justin Biebers konserter ?
 Japp, 1D i Stockholm
 Yesbox, 1D i Köpenhamn
 Hell yeah, JB i Stickholm
 Själbklart, JB i Köpenhamn
 Nä, usch!
 Kanske det kanske ;)
 Aa, i min fantasivärld, daa

instagram

hittar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards