emmiekristoffersson

Alla inlägg under december 2012

Av Emmie Kristoffersson - 31 december 2012 18:05

hatar när folk smäller innan tolvslaget, lixom flera dagar innan också. usch. kanske lägger upp outfit bilder sen, kanske. iallafall såhar 2012 varit grymt och 2013 ska bli grymmare såklart. lite planer som kommer bli toppentoppen. haha va stakigt detta blev. iallafall så vill jag önska er ett gott nytt år och en god fortsättning.

 

Av Emmie Kristoffersson - 30 december 2012 22:17

kan allvarligt inte få nog av detta klippet på Jack och Sam, typ dör. så grymt kul. försök att inte skratta...mission failed, lixom. iallafall så tror jag att jag länkat det förr, eller ? haha har haft ett "," i varje mening nu. haha, hahah.


Av Emmie Kristoffersson - 30 december 2012 12:54

Japp. Igår gick febern från 38.3 - 37.6 - 36.7 Såå skönt att jag inte är sjuk på nyår. har haft feber och muskel/led värk. kan ha haft någon slags influensa men vet inte. dom valigaste symtomerna är feber och muskelvärk så..iallafall så är jag frisk nu. har gått runder med pyjamas och one-piece hela veckan men idag har jag jeans känns riktigt skönt. haha, tråkigt inlägg. skriver mer sen.

   

Av Emmie Kristoffersson - 27 december 2012 13:08

vaknade imorse och kunde knappt ta mig ur sängen så jäkla ont hade har. var supertörstig så tog mig upp och drack lite sen gick jag och la mig igen. har nästan inte ont i halsen idag, så skööööönt! kände mig mycket bättre, tog tempen för att jag skulle se om jag blivit frisk men nädå 38.1 har tagit tabletter som ska sänka febern och som ska göra så jag inte har så ont. skulle på akupunktur imorgon men tog vi får nog skjuta fram den, eftersom att jag har feber och är förkyld. jag måste se jävligt rolig ut när jag går, har på mig randig one piece och känns som jag går som greven från årets julkalender.haha fyra dagar till nyårsafton och då MÅSTE jag verkligen vara frisk. ska ta det lungt idag också och lyssna på jullåtar, men idag blir det flera inlägg.

   

Av Emmie Kristoffersson - 26 december 2012 18:04

har haft feber både igår och idag. igår hade jag 38.5 och innan idag 38.4 men nu har jag 37.3 ! har fortfarande ont i hela kroppen och lite mindre i halsen, har tagit smärtstillande medicin + halstabletter. har gjort så sjukt ont i halsen när jag svalt så har bara ätit tre köttbullar och en glass igår och idag sammanlagt. men eftersom att det har blivit lite bättre så har jag precis ätit subway och det gic ganska bra, gör ju fortfarande ont men inte lika ont som innan.

Av Emmie Kristoffersson - 25 december 2012 10:29

Hade redan ont i halsen igår. men har knppt kunnat sova för jag har haft så ont i halsen. hemsk förkylning. gör svin ont när jag sväljer och pratar. och när jag blir förkyldbrukar jag få ont i kroppen och självklart var det inte ett undantag denna gången, sjukt ont i nacken. när jag försökte sova så skulle jag flytta nacken, men det gick inte at gör det så jag fick lyfta den...sjukt. hatar te men ska försöka att drika, så kanske halsen blir bättre.Tumblr_mfk0u4fopm1rhcr4so1_500_large

 



Av Emmie Kristoffersson - 24 december 2012 17:53

Har varit sjuk varje år på julafton med undantag förra året. Och varför ska jag då va sjuk idag ? Visst alla andra jular då jag varit sjuk har jag haft maginfluensa och det som tillhör där, men idag har jag bara så jädrans ont i halsen, mått illa hela dagen och varit helt deppig. Så det är inte lika farligt som dom andra åren men ändå, varför alltid på julafton ? Var ju frisk igår ? Iallafall så hoppas alla ni har en helt awesome jul för det ska jag ha i vilket fall som ! (Fixar textstilen sen)

 

Presentation


Tja!
Ägaren till denna blogg heter Emmie, är 13 år. HAHA jag kommer skriva om min vardag, random saker och hur det är att leva med reumatism, JIA. Har du någon fråga får du hemskt gärna ställa den i frågerutan, som finns under eiffeltornet.Om du inte ha

Change language

Länkar

  • Follow on Bloglovin

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Ska du gå på One direction eller Justin Biebers konserter ?
 Japp, 1D i Stockholm
 Yesbox, 1D i Köpenhamn
 Hell yeah, JB i Stickholm
 Själbklart, JB i Köpenhamn
 Nä, usch!
 Kanske det kanske ;)
 Aa, i min fantasivärld, daa

instagram

hittar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards