emmiekristoffersson

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Emmie Kristoffersson - 18 december 2012 22:47

Var helt överlycklig i helgen för att det skulle vara läxfritt denna veckan. Men nejdå i måndags så sa elin, har du pluggat till spanskan! Och jag, ehh vänta va? Fy fan. Årtalas skit. På spanska också. Usch. Till imorgon förresten. Iallafall så har jag fixat julkort oxh sånt med mamma och fått dom skickade till Thailand, Spanien, England osv. Sen vid 6 tiden åkte vi till emporia för att handla julklappar! Var där till 21:30...höll på att bli inlåsta och allt. Har haft ont i mitt knä och min hals :( detta och gårdagens inlägg är skrivna från mobilen därav inte det vanliga teckensnittet. Lägger till en gullig liten bild så att inte inlägget ska bli så tråkigt. Gonatt.

Presentation


Tja!
Ägaren till denna blogg heter Emmie, är 13 år. HAHA jag kommer skriva om min vardag, random saker och hur det är att leva med reumatism, JIA. Har du någon fråga får du hemskt gärna ställa den i frågerutan, som finns under eiffeltornet.Om du inte ha

Change language

Länkar

  • Follow on Bloglovin

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Ska du gå på One direction eller Justin Biebers konserter ?
 Japp, 1D i Stockholm
 Yesbox, 1D i Köpenhamn
 Hell yeah, JB i Stickholm
 Själbklart, JB i Köpenhamn
 Nä, usch!
 Kanske det kanske ;)
 Aa, i min fantasivärld, daa

instagram

hittar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards