emmiekristoffersson

Alla inlägg under december 2012

Av Emmie Kristoffersson - 3 december 2012 22:15

 

Dagens inlägg kommer jag inte skriva så mycket i utan lägga upp en liten fotobomb med bilder från Weheartit.

         


Av Emmie Kristoffersson - 3 december 2012 18:16

Har lagt upp en tillfällig header nu. Kommer antagligen fixa en ny sen men har inte tid just nu. Har inte gjort något super speciellt idag så ja kommer inte skriva om det. Hehe busigt. 

 

Av Emmie Kristoffersson - 2 december 2012 21:23

Idag har jag varit hos min gammelfarfar en stund. En härlog prick, haha. Sen var jag på någon inredningsoutlet. Skulle egentligen varit på julmarknad nu på kvällen men skulle städa, julpynda och plugga istället. Så nu är rummet liite julfint iallafall. Tog en liten paus i städandet och gick en sväng i snön, älskar. Väldigt kort sammanfattning. Har mått väldigt illa, haft sjukt ont i min höft och nacke. Men det är bättre nu. 

 

Av Emmie Kristoffersson - 2 december 2012 21:11

 

Sho! Idag är det den andra december och det är SNÖ, en massa SNÖ. Iallafall så ska dagen "juliga inlägg" handla om SUBWAY SURFER. om man uppdaterar så blir det en julverision, woopwoop. Har inte spelat på ett tag, men så kom det upp en uppdatering så var ju tvungen att se om det var en julverison. Haha. Dessa inläggen kommer jag ha texten i mitten, eller vad man ska säga. Foton från min "brorsspel" eller aa.

     

Av Emmie Kristoffersson - 1 december 2012 23:45

Skriver från min brors iPad nu så kan inte fixa teckensnittet, bild och sånt + skulle lägga upp min "julheader" men kom på att den är på min skoldata, som jag inte får använda förarens på måndag pga att dom skulle fixa någon plattform grejs. Så den kommer upp på måndag förhoppningsvis. Iallafall idag har jag varit på Ikea nästan hela dagen. På kvällen var jag hos mormor o morfar och fikade, sen nyss var jag ute och gick en sväng i SNÖN ! Haha. Mår ganska illa så ska nog gå och lägg mig nu, c'ya.

ÄNDRAT STILEN.

Av Emmie Kristoffersson - 1 december 2012 09:17

Äntligen har snön kommit till oss. Började lite smått igår en nu när jag vaknade var det ett tunt tunt lager på marken ! Nu känns det vekligen som julen är nära, som jag längtat asså !

 

                 (bilderna är från weheartit, picmonkey och mig)   

Av Emmie Kristoffersson - 1 december 2012 08:00

 

Inte bara första december idag utan julkalenderns premiär + första advent också. 

För en vecka sedan ungefär åt jag världens, seriöst världens godaste pepparkaksmuffin på espresso house. Den hade glasyr och tranbär på toppen och var helt sjukt underbart god. Så den blir dagens. Vet inte så jätte mycket om den, förutom att den smakade gudomligt då. Men har hittat en bild på espresso house hemsida med den + deras andra julbakelser. Espresson house hemsida.

     

Presentation


Tja!
Ägaren till denna blogg heter Emmie, är 13 år. HAHA jag kommer skriva om min vardag, random saker och hur det är att leva med reumatism, JIA. Har du någon fråga får du hemskt gärna ställa den i frågerutan, som finns under eiffeltornet.Om du inte ha

Change language

Länkar

  • Follow on Bloglovin

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Ska du gå på One direction eller Justin Biebers konserter ?
 Japp, 1D i Stockholm
 Yesbox, 1D i Köpenhamn
 Hell yeah, JB i Stickholm
 Själbklart, JB i Köpenhamn
 Nä, usch!
 Kanske det kanske ;)
 Aa, i min fantasivärld, daa

instagram

hittar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards