emmiekristoffersson

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Emmie Kristoffersson - 7 januari 2013 19:00

igår och idag har jag inte bloggat någonting, som ni märkt. iallafall så igår var jag på mobilia nästan hela dagen och sen på kvällen åkte jag till maja och sen kom några andra sköna människor. vi pratade och fikade typ bara. när dom hade gått hem så såg jag och maja en film och bara pratade i flera timmar...jag sov hos maja. och idag vaknade vi runt sju för att vi skulle ta nio bussen in till lund central och sen ta tåg därifrån till emporia. så ja det gjorde vi. vi kom till emporia fem minuter innan dom öppnade så vi bara gick runder lite. på emporia så shoppade vi såklart, kollade 7d bio, åt och skrattade. jag köpte ett par shorts och toffsar. kommer säkert lägga upp någon bild med dom på sen i sommar eller när jag är i thailand, haha. dom är iallafall ljusblåa med silver ploppar på ena sidan och bara vanliga på andra sidan och är ifrån bik bok. någon som vet vilka jag menar kanske ? nör man var inne i den lilla biosalen där man såg bio så filmade dem en och spelade upp filmen utanför på en tv...haha. 7d bio är som 3d, alltså man har glasögon + att sakerna kommer mot en, stolen man sitter i rör sig, den kommer vatten på en om det regnar på filmen, det kan komma dofter, rök, luft och det kommer saker vid händerna och fötterna. filmerna dom spelade var ungefär sju minuter långa. först såg maja och vera en skräckfilm, såg så sjukt kul ut. sen kollade andrea, filippa, molly och max på samma skräck film. sen gick vi och kollade lite i affärer. jag och maja stannade lite längre än dom andra för maja skulle hitta en bikinitopp och kanske bygga naglar. hon bestämde sig för att vänta och bygga naglar eftersom att dom snart ska till lalanda. därför behövde hon också en bikinitopp. vi åt lite frusen yogurt (?) och sen gick vi till 7d bion för att sen den andra skräckfilmen "pumpkin ghost". där fanns spindlar, usch. men ändå sjukt kul. vi tog tåget till lund och väntade där i runt en halv timme. åt subway. så sjukt gott ju.fick rikitgit ont i fötter och knä men det bara släpptes lite sådär bara, haha skönt! sen tog vi bussen hem och sånt. vi gick till majasmormors salong och pratade lite sen gick jag hem. satte mig vid datan och ja nu skriver jag detta..blev ett ganska invecklat inlägg. 

imorgon kommer jag skriv två saker som ni inte hade en aning om att jag skulle göra. haha. längtar till tusen lixom. så släpper två toppnyheter imorgon. yeey. 2013 kommer bli toppen. hoppas jag. nä gud nu blev detta super långt och kul att du ville läsa hela, eller bara läser detta men inte det andra. shit gud hejdå.

 

Presentation


Tja!
Ägaren till denna blogg heter Emmie, är 13 år. HAHA jag kommer skriva om min vardag, random saker och hur det är att leva med reumatism, JIA. Har du någon fråga får du hemskt gärna ställa den i frågerutan, som finns under eiffeltornet.Om du inte ha

Change language

Länkar

  • Follow on Bloglovin

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Ska du gå på One direction eller Justin Biebers konserter ?
 Japp, 1D i Stockholm
 Yesbox, 1D i Köpenhamn
 Hell yeah, JB i Stickholm
 Själbklart, JB i Köpenhamn
 Nä, usch!
 Kanske det kanske ;)
 Aa, i min fantasivärld, daa

instagram

hittar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards