emmiekristoffersson

Direktlänk till inlägg 31 januari 2013

akupunktur + massage.

Av Emmie Kristoffersson - 31 januari 2013 18:03

Har precis varit hos Jenny igen, grymt skönt. Fick som vanliga nålarna, i armbågarna stortårna och i ena örat. Fick också massage som vanligt, fick även koppar.

Jag började med akupunktur i april 2012 och när jag var hos läkaren i höstas hade jag ny läkare som fråga vad som hänt i maj månad. Det var en månad efter jag börjat med akupunkturen. Mina värden har alltid annars varit rödmarkerade, vilket betyder att dom varit dåliga kortsagt. I maj hade alla varit bra. Han var helt chockad och var nog den enda läkaren jag berättat om akupunkturen för som trott mig. Innan hade jag minst en låsning i veckan, ont var,varannan dag och mådde riktigt dåligt. Många av er kommer nog inte tro mig, lixom några nålar kan väl inte göra så mycket skillnad ? Jo, faktiskt. man måste inte ha reumatism för att gå till hon jag går till. Man kan bara gå dit jag går och få massage, om man vill sluta röka, har ont någotstans eller liknande. Länk till hon jag går till finns här. Hennes mejl är jenny@akuhalsan.se. kolla in hennes hemsida och kolla vad hon gör och lite fakta om henne. 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmie Kristoffersson - 11 april 2013 16:52

ni som är inne på denna bloggen och kommenterar och sånt, gå gärna in på min nya bloggistället då jag slutat blogga på denna bloggen.   en länk till min nya blogg finns här!! ...

Av Emmie Kristoffersson - 29 mars 2013 17:15

                                                ...

Av Emmie Kristoffersson - 28 mars 2013 07:15


     

Av Emmie Kristoffersson - 27 mars 2013 20:45

                                 

Presentation


Tja!
Ägaren till denna blogg heter Emmie, är 13 år. HAHA jag kommer skriva om min vardag, random saker och hur det är att leva med reumatism, JIA. Har du någon fråga får du hemskt gärna ställa den i frågerutan, som finns under eiffeltornet.Om du inte ha

Change language

Länkar

  • Follow on Bloglovin

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Ska du gå på One direction eller Justin Biebers konserter ?
 Japp, 1D i Stockholm
 Yesbox, 1D i Köpenhamn
 Hell yeah, JB i Stickholm
 Själbklart, JB i Köpenhamn
 Nä, usch!
 Kanske det kanske ;)
 Aa, i min fantasivärld, daa

instagram

hittar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards