emmiekristoffersson

Alla inlägg under februari 2013

Av Emmie Kristoffersson - 28 februari 2013 10:34

Idag har vi haft en temadag som tog slut nu. om våra datorer, seeeeegt.skriver mer sen, luuuunchhh nuuu! word, faktasidor, itslearnig osv. 

 


Av Emmie Kristoffersson - 27 februari 2013 13:54

 

Av Emmie Kristoffersson - 27 februari 2013 13:11

    

Av Emmie Kristoffersson - 26 februari 2013 22:07

Av Emmie Kristoffersson - 26 februari 2013 19:35

Har skrivit två inlägg från ipaden i går och ett importsidas men dom har ju typ raderats :o jag har varit i skolan, haft yoga..,fått biologioprovet tillbaks 50/60 (B) och sen har det inte hänt något annat i skolan. Var med Sofie och Maja igår och Sofie, Maja, Elin och Cornelia idag. Ska ner, träna och duscha nu så ja. Lägger upp lite tränings inpirationsbilder snart. Byeeeeee.

Av Emmie Kristoffersson - 26 februari 2013 16:32

Tjena bananas! Fie här, Emmie bad mig gästblogga lite så visst. Kör på ett inlägg. Majas inlägg var väl inte bra nog hahahah, lol. Sofie heter jag, är 13 jag och bor i Hollywood. Eller nä, inte riktigt men schhhhh. 

Emmie är en riktigt bra vän, riktigt snäll & kan ibland dela min galenhet, whoppa. Hon är min lilla kattunge awi. 

Hon är riktigt ball asså, riktigt cool. fast INTE lika cool som mig, bara nästan.

Bjuder på lite bilder nu som jag hittade på emmies dator, enjoy.

 

Just nu så sitter vi hemma hos elin, jag har precis maffat godis så sjukt. typ hela skålen, de andra åt knappt nåt. BIG DEAL, I LIKE IT. Men ska nog sticka strax, ska till min lilla häst sen & efter det plugga lite till matteprovet imorgon.. Eller varför försöker jag ens ljuga för mig själv, kvällen kommer nog bli att jag kollar skräckfilm, skypar & äter kladdkaketårta.. Inget plugg, ajabaja :$ Rekommenderar till alla att satsa på skolan, bli inte som jag.

 

pussar,

fie.

 

         

Av Emmie Kristoffersson - 24 februari 2013 17:49

igår tog jag sprutan på morgonen eftersom att jag glömde att ta ta den i fredags igen.., sen åkte jag, hampus och pappa till emporia. hampus skulle byta ett par byxor och fixa sin mobil. efter emporia åkte vi till stadium och arken zoo. sen vidare till lomma zoo, kollade på vattensköldpaddor. så himla söta. dom vi kollade på kallades "mysksköldpaddor" ochvar helt avlånga i huvudet, så gulliga! sen när jag kom hem så kom elin hit vi pratade, år och kollade mello. vaknade vid halv elva idag, låg kvar i sängen en stund och gick sen upp och åt frukost. min kusin elin kom vid tolvtiden och vi har spelat "4pics1word", pratat, testat kläder, ätit, målat naglarna och kollat tv. nu ska jag plocka undan på mitt rum, träna, duscha och sen gå och lägga mig tidigt. skola imorgon ju, vill få tillbaka rutinerna men inte h alektioner, läxor och sånt. jag har inte haft tid att blogga så mycket, sorry för det. kom på en sak häromdagen att badlandet "aqvakul" i malmö heter ju typ aq va kul, som åhh va kul eller bara aquakul, som typ vattenkul. vet inte vilket som är rätt. men någon av dom måste det väl va ? eller ?    

Presentation


Tja!
Ägaren till denna blogg heter Emmie, är 13 år. HAHA jag kommer skriva om min vardag, random saker och hur det är att leva med reumatism, JIA. Har du någon fråga får du hemskt gärna ställa den i frågerutan, som finns under eiffeltornet.Om du inte ha

Change language

Länkar

  • Follow on Bloglovin

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Ska du gå på One direction eller Justin Biebers konserter ?
 Japp, 1D i Stockholm
 Yesbox, 1D i Köpenhamn
 Hell yeah, JB i Stickholm
 Själbklart, JB i Köpenhamn
 Nä, usch!
 Kanske det kanske ;)
 Aa, i min fantasivärld, daa

instagram

hittar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards