emmiekristoffersson

Direktlänk till inlägg 16 februari 2013

allahjärtansdag-nu

Av Emmie Kristoffersson - 16 februari 2013 23:49

japp, i torsdag hade jag inte så mycket tid till att blogga, så det blev två små inlägg. men jag gjorde biologiprovet, det kändes ganska bra faktiskt. mycket bättre än förväntat. sen följde maja hem efter skolan och vi gjorde inte så mycket, försökte gör videoinlägg, sminkade oss utflippat, åkte till henne, kollade gossip girl och sov. sen i fredags så var det ju studiedag, älskar. halvvaknade vid 6 och gick sen och la oss igen. när vi vaknat igen åt vi och kollade gossip girl. sen fick jag gå hem för jag skulle på akupunktur. kände inte alls för massage så tog bara en kortbehandling, bara nålarna. sen när jag kom hem så var jag typ sur på allt och alla, beställde mat, la mig och kollade på film. soul surfer, bad teacher och fun size. alla var bra men favoriten var soul surfer, "based on a true story". vaknade idag och skulle ta sprutan men skulle till emporia med mamma och lotta så tog den när vi kom hem istället. på emporia fixade jag mina naglar från vanlig fransk till silverglitterfransk..haha. sen handlade jag lite. var på emporia från 13 till 19, hehe. tog två fucking timmar för naglarna. men blev nöjd så värt det. nu på kvällen har vi sett mello. jag har duschat och städat lite och ska snart kolla på film. vet inte riktigt vilken än. ska kanske till emporia imorgon igen. tycker alla ska gå in och kolla på www.wspa.se, och ta en tankeställare.

jag nu när min sporify är slut.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmie Kristoffersson - 11 april 2013 16:52

ni som är inne på denna bloggen och kommenterar och sånt, gå gärna in på min nya bloggistället då jag slutat blogga på denna bloggen.   en länk till min nya blogg finns här!! ...

Av Emmie Kristoffersson - 29 mars 2013 17:15

                                                ...

Av Emmie Kristoffersson - 28 mars 2013 07:15


     

Av Emmie Kristoffersson - 27 mars 2013 20:45

                                 

Presentation


Tja!
Ägaren till denna blogg heter Emmie, är 13 år. HAHA jag kommer skriva om min vardag, random saker och hur det är att leva med reumatism, JIA. Har du någon fråga får du hemskt gärna ställa den i frågerutan, som finns under eiffeltornet.Om du inte ha

Change language

Länkar

  • Follow on Bloglovin

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Ska du gå på One direction eller Justin Biebers konserter ?
 Japp, 1D i Stockholm
 Yesbox, 1D i Köpenhamn
 Hell yeah, JB i Stickholm
 Själbklart, JB i Köpenhamn
 Nä, usch!
 Kanske det kanske ;)
 Aa, i min fantasivärld, daa

instagram

hittar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards