emmiekristoffersson

Direktlänk till inlägg 22 februari 2013

Min sida av allt / Maja

Av Emmie Kristoffersson - 22 februari 2013 00:55

Hej, jag heter Maja. Ni kanske har läst om mig på bloggen ? Jag är då Emmies bästafriend. Vi har känt varandra teknisk sätt hela livet.
När emmie var liten hade hon oftast ont i magen, fötterna, händerna. Det var såklart många som trodde att hon fejkade allt, men det visade sig att hon inte gjorde det. Folk sa att hon klagade på att hon hade ont för att få uppmärksamhet. Åh, även om hon var liten så hade hon ont. Såklart så trodde jag på henne. Men det var svårt för mig att "trösta" henne, det hjälpte ju inte med Alvedon. Jag skulle göra allt för att få henne att slippa de onda hon känner, hon är inte värd de!
Åren gick, hon hade fortfarande ont, hon märkte det mest på kvällarna. Det var kanske för att hon inte var igång då, hon tänkte kanske inte så mycket på de på dagen.
Emmies föräldrar beslöts sig för att gå till doktorn med hennes "besvär". Emmies mamma känner min mamma (de var bästa vänner när de var små). Och hon hade ju berättat för min mamma vad de skulle göra, (gå till doktorn). Så Emmie och jag är ju bästa vänner så mamma berättade för mig. Läkarna hade sagt till Emmies familj att de kanske kunde ha varit reumatism.
Mamma berättade för mig om reumatism. Fucking hate that disease!! Jag började gråta, och de första jag kom och tänka på var "nu kommer Emmie aldrig kunna spela fotboll igen...". Haha, vi spelade fotboll tillsammans då.
Efter några veckor så fick vi reda på att de var reumatism, jag blev ju ledsen men jag var ju lite förberett på de.

Mer kommer i morgon! Ni får ha det så bra!
Maja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmie Kristoffersson - 11 april 2013 16:52

ni som är inne på denna bloggen och kommenterar och sånt, gå gärna in på min nya bloggistället då jag slutat blogga på denna bloggen.   en länk till min nya blogg finns här!! ...

Av Emmie Kristoffersson - 29 mars 2013 17:15

                                                ...

Av Emmie Kristoffersson - 28 mars 2013 07:15


     

Av Emmie Kristoffersson - 27 mars 2013 20:45

                                 

Presentation


Tja!
Ägaren till denna blogg heter Emmie, är 13 år. HAHA jag kommer skriva om min vardag, random saker och hur det är att leva med reumatism, JIA. Har du någon fråga får du hemskt gärna ställa den i frågerutan, som finns under eiffeltornet.Om du inte ha

Change language

Länkar

  • Follow on Bloglovin

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Ska du gå på One direction eller Justin Biebers konserter ?
 Japp, 1D i Stockholm
 Yesbox, 1D i Köpenhamn
 Hell yeah, JB i Stickholm
 Själbklart, JB i Köpenhamn
 Nä, usch!
 Kanske det kanske ;)
 Aa, i min fantasivärld, daa

instagram

hittar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards