emmiekristoffersson

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Emmie Kristoffersson - 3 mars 2013 21:46

Den lilla porrapan hoppade fram genom skogen innan den kom fram till emmies stuga. Han knackade på porten innan han krossade ett fönster. Han hoppade in med ett jumbopumbohopp och våldtog henne & hennes gosedjur. Gosedjuren skrek sina vilda sexfantasier genom skogen. Man kunde bara inte ta fel på deras lycka för att äntligen vid 30 års ålder förlora oskulden.

 

Gosedjuren anslog sig till porrapans klan och gjorde upp en plan. Århundradens plan. De vill ha sin hämnd, vilket kommer falla på emmie som enligt team porry  är väldigt tjusigt attraktiv.

 

Emmie hade vid det laget hunnit tjuvkoppla ett jetplan av staten, hon har alltså vid detta laget redan team porry och ungefär sådär 4000 marinkårssolader från staten efter sig.

 

Emmie var förbryllad och full på ånger. Hon har ingen koll på hur planet ska styras, så hon kör långsamt genom den mörka nattskogen, där faror som slenderman och magnus från bolibompa härjar.

 

Hon parkerar jetplanet på en parkering och lägger fram sin vattenmadrass under en bil och sover. Hon blir så otroligt knarkpåverkad av bensinlukten som hon olyckligtviss dras med hela natten.

Nästa morgon gör hon inbrott på en resturang där det finns salladsbuffé med smultronglass, whoppa! Hon hör på TV’n att team porry och soldaterna är nära, äckligt snuskigt nära.

 

Hon rusar ut till planet med inseer att bensinen är slut & utropar hur jävla fucking mycket hon hatar världen just nu. Mitt i all ilska skjuter hon en tvättbjörn i låret, men ångrar sig illa kvict och lämnar den utanför en veterinärs dörr & plingar på.

 

Team porry är så nära att hon nästan kan höra dom andas, så hon springer, springer allt hon kan genom öknen i lappland. Hon törstar efter hallondricka, men det finns ingen i den blöta öknen.

 

Plötsligt kommer porrapan. Han slår henne i huvudet och det enda hon känner innan hon slocknar är hur hon faller till marken, med krossat hjärta. (eller inte)

 

Hon vaknar upp i en rosa säng med massa blommor på. Fd Städerskan är hemligt förälskad i emmie, så istället för en kall källare med hungriga banditer, så blev det en romantisk svit. Städerskan hoppar plötsligt in genom fönstret, och det enda hon har på hjärnan är att äntligen, även hon kan förlora sin oskuld vid 93 års ålder , så att inte de andra tanterna i tandställningsföreningen kan ge henne nobben när de är på swingparty.

 

Om ni inte vet vad swingparty är så kommer det en förklaring. Det är när man går dit med sin partner (alltså om man är tillsammans med någon) och har sex med alla, vaddå otrogen jävel?

Emmie tar till sin okända superkraft, ”jag kan hämta min rosa drakunge”-kraften och flyger ut genom hotellrummet innan städerskan hinner röra sig. De flyger in i hissen för drakungen som heter fiffi försöket sluta röke och har därför ingen kondis. De flyger ut igenom lobbyn, över alla soldater, och porrapan & hans team också.

 

Fiffi tackar så mycket för dejten som blev otroligt lyckad, innan har hon alltid haft svårt för att lyfta från marken. Emmie bitchblickar henne & drar snabbt därifrån.


orkar inte så bra Sofie är på att skriva berättelser!


Bild på mig från i fredags när jag var på väg till akupunkturen.

 

Av Emmie Kristoffersson - 3 mars 2013 19:15

Inatt så såg vi "so undercover" gansja bra faktiskt, sen kollde jag och lina på lejonkunden och grät lite, maja somnade. Sen vid kvart över tio vaknade vi, gick upp, åt frukost, maja åkte hem, jag och lina kollade lite på vasaloppet och sen gick hon hem. Mammas kusin Lotta kom hit sen kom micke, maria hit och vi bara fikade. sen var jag ute och busade med samba lite och njöt lite av solen. haha äntligen vår. vid fem tiden åkte jag, hampus och pappa och tvättade mammas bil, nu när jag kom hem så bloggade jag lite, nu ska jag träna, duscha och sen äta middag. Kommer ett till inlägg sen. hej så länge!

gammal bild jag hittade på datorn.

 

Av Emmie Kristoffersson - 3 mars 2013 18:37

såg på "djurens rätt" sidan på facebook att man ska börja klippa av tårna på möss och råttor när dom lever till forskning. Helt sjuk. att varje år dör 600 000 möss i botoxtester.  asså nä. Länk till "djurens rätt" på facebookk finns HÄR och länk till djurens rätt hemsida finns HÄR. SJUKT.

BILD LÅNAD FRÅN "DJURENS RÄTT" PÅ FACEBOOK.

 


Presentation


Tja!
Ägaren till denna blogg heter Emmie, är 13 år. HAHA jag kommer skriva om min vardag, random saker och hur det är att leva med reumatism, JIA. Har du någon fråga får du hemskt gärna ställa den i frågerutan, som finns under eiffeltornet.Om du inte ha

Change language

Länkar

  • Follow on Bloglovin

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Ska du gå på One direction eller Justin Biebers konserter ?
 Japp, 1D i Stockholm
 Yesbox, 1D i Köpenhamn
 Hell yeah, JB i Stickholm
 Själbklart, JB i Köpenhamn
 Nä, usch!
 Kanske det kanske ;)
 Aa, i min fantasivärld, daa

instagram

hittar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards