emmiekristoffersson

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Emmie Kristoffersson - 20 februari 2013 11:59

vaknade först när pappa skulle gå och jobba, sen när manmma skulle åka, sen när pappa kom hem igen och sen gick jag upp vid tio. har städat, ätit och suttit vid datan. sitter och drogar "jjust give me a reason-pink ft nate ruess" på youtube..så sjukt bra! om och om igen. hela tiden. säkert femtioelfte gången jag lyssnar på den nu. ska snart till mormor och morfar. sen ikväll så kommer farmor och farfar hem! :D ska hämta dom på flygplatsen, dom ar varit borta i en hel månad ! kommer fler inlägg senare under dagen. 

 

Av Emmie Kristoffersson - 20 februari 2013 00:19

Hampus spelar, isa sover, jag kollar weheartit och hittade lejonbilden där.


Av Emmie Kristoffersson - 20 februari 2013 00:11

Idag när jag gick upp gick jag direkt och duschade sen åkte jag till Malmö med min mamma,bror,mormor och morfar. Vi har ätit på pizza hut, shoppat, varit på tekniska museet. Inte ett stort fan av museum direkt, och detta var inget undantag. Handlade en blå/röd oversize skjorta på bikbok och en pälsmössa på tiger, haha. När vi var klara med allt åt vi glass och sen åkte vi hem till mormor och morfar för att fika.haha Sen när jag kom hem så rensade jag min garderob. Mamma ska till Ullared i morgon så sitter och skriver en lista på saker hos ska köpa. Vill också med! Har mått riktigt illa från och till idag, men har ätit lite så går det över. Min kropp gillar nog inte lov, äter på helt ojämna tider och sover konstigt. Lägger mig vid 1-2 på natten och går upp vid 1-2 på dagen..inte bra. Men skönt. Idag kom Sofie hem! Yeey! Och det är fortfarande snö ute + att det snöar då och då. Är trött på snön. Riktigt trött.

Presentation


Tja!
Ägaren till denna blogg heter Emmie, är 13 år. HAHA jag kommer skriva om min vardag, random saker och hur det är att leva med reumatism, JIA. Har du någon fråga får du hemskt gärna ställa den i frågerutan, som finns under eiffeltornet.Om du inte ha

Change language

Länkar

  • Follow on Bloglovin

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Ska du gå på One direction eller Justin Biebers konserter ?
 Japp, 1D i Stockholm
 Yesbox, 1D i Köpenhamn
 Hell yeah, JB i Stickholm
 Själbklart, JB i Köpenhamn
 Nä, usch!
 Kanske det kanske ;)
 Aa, i min fantasivärld, daa

instagram

hittar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards